Az IN-Business a magyar vállalatok és szervezetek norvég piaci terjeszkedését segíti.
Több, mint harminc éve vagyunk jelen a norvég üzleti életben. Piaci ismeretünk, tapasztalataink és kiterjedt kapcsolatrendszerünk alapján hatékonyan segítjük a hazai cégek norvég piacon való megjelenését és pozícionálását. Megbízóink kérésére piackutatást, piacelemzést, szállítók és értékesítési partnerek keresését, valamint rendezvényszervezést végzünk. Tanácsadói tevékenységünket rugalmasan, a vállalat igényeihez igazitjuk.
Norvégia ugyan ismeretlen piac, de nem kell, hogy az maradjon.
A nemzetközi terjeszkedés minden
szakaszában az ötlet megszületésétől , a fejlesztésen, a
piaci bevezetésen és növekedésen át támogatjuk a cégeket,
elősegítve a folyamat zökkenőmentességét, a lehető
legkisebb kockázattal. A cél a versenyképesség és az
innovatív képesség fokozása.
Bár egész életemet Közép-Európában
töltöttem, gyermekkorom óta kötődöm Norvégiához.
Kisgyerekként rengeteg norvég diplomatával találkoztam,
hiszen édesanyám haláláig a norvég nagykövetség magyar
alkalmazottja volt. Közgazdasági és kereskedelmi
tanulmányaim után az ő helyét vettem át.
A nagykövetségről aztán a kereskedelmi irodába, végül annak
élére kerültem, majd 2010 óta külső tanácsadóként segítem a vállalkozásokat.
Az évek során nemcsak a norvég
embereket, de azt a módot is megismerhettem, ahogy
üzletelnek. Mert hiába vagyunk mind európaiak, üzleti
kultúránk, stílusunk, tárgyalási technikáink, gazdasági
hátterünk, tapasztalataink sokban különböznek. Ez pedig
sokszor megnehezíti a közös munkát.
Célom, hogy segítsek a magyar cégeknek eligazodni az
észak-európai kultúrában. Mindegy, hogy csokoládé
forgalmazással, vagy környezetbarát műanyag fólia
gyártásával foglalkozik, a sikerhez pontos információkra, a
lehetőségek alapos feltérképezésére, tökéletes üzleti
partnerre és gördülékeny együttműködésre van szüksége.
Hiszem, hogy ismereteim, tapasztalataim, kapcsolataim révén
ezekben a segítségére lehetek.
"Mert bár nem tudhatok mindent, tudom kitől kell megkérdezni!"
Piaci információPiac nagysága, piacpotenciálÉrtékesítés/Elosztási csatornák Jogi és szabályozási környezet Promóciós lehetőségek |
|
PartnerkeresésPartnerválaszás kritériumainak meghatározásaPotenciális partnerlista összeállítása Partner szelekció Céginformáció |
|
Üzleti megbeszélések szervezéseÁltalában partnerkereséshez kapcsolódó szolgáltatásTalálkozók koordinálása Lebonyolítás Nyomonkövetés Utazás-, és szállásszervezés Tolmács biztosítása |
|
Delegáció szervezésTeljeskörű szervezés, melynek részét képezi:Program összeállítás Rendezvényhelyszín keresés Logisztika Tolmácsolás Piaci környezet, üzleti kultúra bemutatása |
|
Kapcsolatrendszer kialakításaPiaci környezet, üzleti kultúra bemutatásaÉrtéklánc áttekintése Partnerkapcsolat létrehozása |
Norvégia magasan fejlett, nyitott, export-orientált gazdasággal rendelkező ipari ország. A világ egyik leggazdagabb országa, és ugyancsak a világranglisták élén áll az életszínvonal, a várható élettartam, az általános egészségi állapot és a lakásviszonyok tekintetében is. A norvég gazdaságot általában mint vegyes gazdaságot jellemzik, ahol a kapitalista piacgazdaság mellett egyértelműen megmutatkozik az állami részvétel hatása is. A többi nyugat-európai országhoz hasonlóan a legtöbb iparág fejlődését nagy mértékben a magán-tulajdon és a magánszektor irányította. Bizonyos iparágak azonban állami tulajdonban vannak, vagy az állam tartja fenn őket. Az állami tulajdon jelenlétével és a magánszektor szabályozásával a norvég gazdaság a piac- és tervgazdaságot kombinálja. A kimagasló anyagi jólét részben a bőségesen fellelhető természeti kincsekkel magyarázható, részben pedig annak tulajdonítható, hogy a legnagyobb piacok közelsége folytán Norvégia is részese lehetett a Nyugat-Európában végbemenő iparosodásnak.
(Forrás: CIA The World Factbook, Trading Economics)
IN-Business 2012-2020 © Minden jog fenntartva.